...chantant ange...


LARA V PRAZE & BRATISLAVĚ

29.12.2011 13:39

Dámy a pánové, fanoušci Lary a dobré hudby!

Prvně bych se chtěla omluvit za tak dlouhou neaktualizaci svého milého
koníčku - a to stránek o Laře Fabian, ale výmluvou je mi můj půlroční
pobyt v USA, kde na stránky opravdu nebyl čas...bohužel.

Jsem moc ráda, že stále přichází někdo, kdo stojí o informace o
zpěvačce s tak velkým hlasem a projevem, jako je Lara Fabian.
Někteří z vás už se dokonce stali mými přáteli, čehož si nesmírně
vážím ( mimochodem - připadá mi to tady jako takový "spolek"
hudebníků, muzikantů, učitelů hudby  a samozřejmě přátel hudby :-) )

Předpokládám, že o největších novinkách už jistě víte!!! Mám obrovskou
radost, že Lara Fabian konečně přijede do Česka a na Slovensko.

Konkrétnější informace jsou takové, že 12.3.2012 se koná koncert v
Obecním domě v Praze a 13.3.2012 v Incheba areně v Bratislavě u našich
slovenských sester a bratrů :-)

Vstupenky v Praze jsou již téměř vyprodány, ale věřím, že nějaký ten
lístek se tam ještě ulovit dá, takže kdo o něj stojíte, pospěšte...;-)

Jak to momentálně vypadá s Bratislavou, to netuším, ale není problém zjistit.
Vstupenky na oba koncerty se dají koupit v sítích Ticketpro (Praha) a
Ticketportal (Bratislava).

Máte-li nějaké bližší dotazy, chcete-li rady či máte připomínky,
nebojte se mi napsat, mile ráda odpovím :-) !!!

Přeji vám všem nádherné, pohodové Vánoce & hodně zdraví a lásky do
nového roku 2012 !!!

Vaše Jeanette

—————

Zpět